my awesome frendz

February 2, 2011

penipu!!LIAR!!

assalamualaikum sume...
heee..dan salam CNY...
mule2 nak ucapkan selamat tahun baru Cina...
terutama kepada mereka yang berbangsa cina...
have a hepi year!!!

ok2...kali ney aku nak marah...
kenape??!!!!
geram ney!!!!argghhh...

marah giler2 ney...
lepas kat cni jew lah...sebab kowang jew yang sudi bace luahan hati....
naseb bek korang adew...
sayang kowang sangat2 lah...
heeee..

ok2...sambung citer...
adew mamat ney sangat suke menipu!!!
aku benci giler!!!!
da lah tipu aku konon2 x adew awek...
skali tengok fb ciap enganged agi...
kuang ajar giler..
pastu bile tanye konon lah sebab nak lari dari gurl yang giler2 kat dye..
cam bodoh!!!ingat ang 2 hot sangat kew..
muke macam tempe...
kan da aku mencarut..aku suke mengarut jew..
tapi sebab ko lah aku jadi x sopan macam ney..
pastu dah lah pinjam duet dari aku..

aku pown satu bongok pegi bagi...arghh!!!
menyesal... niat aku nak tolong dye.....
tapi salah...
pastu bley plak nak larikan diri..
tepon x angkat..
mesej x balas..
wei mangkok!!aku da kering tawu tak...
sebab ko aku telan megi....
***** nye jantan!!!
kesian awek ko x pasal2 aku msj kat fb mintak tolong dye...
padan muke ko!!
sapew suwoh x gne!!
*%$(^%()%@!R%$......

ati2 yew dgn dye...
hahaha..sekadar hiasan...
ok....skang da lega....
hu3..time kaseh kerana sudi membaca...
sekian amukan dari acan ketot...
ngeeeeee....

15 comments:

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

haha.sbar kak acan.
len kali kne hati2 ok :)

acan ketot said...

hu3...
ngah sbr ney..
lau x,, da cter pasal dye sume kat awek dye...

nub said...

aiyohh sbaq naa..penipu ni memang liar.. hee

HAZWAN17 said...

beware next time ye acan

mie said...

fuh!!
berhati2 untuk segala urusan....

acan ketot said...

nub: hahaha...cheq sabaq ney...

hazwan17: bek bosh!! beware!!!hu3..

mie: haha..twu x pew..mke tempe pown jgn cye..hahaha

Bobo said...

crik jantan tu smpi ke lobang cacing!hahaha..emosi plak aku ni..

qlah said...

ish3.. MasyaAllah... teruknya lah.. sabra ye syg.. :)

acan ketot said...

bobo: hahaha...akn ku cri smpai utang aku selesai!!!!pas2 dye nk mati pown x pew...hahaha...jaat gler da ney..

qlah: heee..ngah sbr ney..thankz yew!!!

shaukimaravilla said...

dunia skg mmg kena ati2..even kawan rapat pn kdg2 bleh betray kte..

acan ketot said...

btol2...sye jew yg knon baek sgt..hahaha...

Muhd Fadil said...

nak nyampuk jugak la kat sini.hehe...takde..saje je drop komen ni.taknak bykbyk taip,nanti acan marah.hehe..saye kan lelaki~ ^_^

acan ketot said...

hehehe..
apew lah abg fadil ney..
sye mrh yg laki x gne ats ney jew..
opsss... bkn abg..hehehe..
suke abg fadil comment..hu3..

Muhd Fadil said...

eh..tetiba datang sini lagi drop komen.haha..nak banyakkan komen la kat entri ni. toink~toink~~

acan ketot said...

hahaha..sile2 abg fadil..
sye sgt2 suke...heee...

Recent Comments