my awesome frendz

February 3, 2011

mereka yang kecil

sok sek sok sek...
salam 1 malaysia...(dengan muke manes diri tegak)
lah ney..cheq ada kat umah mak cik...
visit2 lah katekan..
menghabeskan sise cuti yang adew...
uwaaaa.....(berserta hingus)

beklah...aku suda tenangkan emosi..
hu3...nak tunjuk anak sedare aku ney..
tembam2!!!!geram..tangan lipat2..
hahahaha....
comel giler...da lah suke nanges..
eee...cam nak ggit jew pp dye yang gebu 2..
hahaha...

tengok dye tido...aigoo...geram2...
hahaha..geram x tengok??
tengok tangan dye 2...ishh..



aigoooo..geram nye ngan dak ney...
hu3.... macam kartun yang pari2 dalam cawan 2..
apew ntah..yang kecik 2...hu3..

ok2...next pasal adek aku..
hahaha..pandai2 jew..
x pew2...aku da anggap dye macam adek aku..
aku x adew sebenarnye..
heeee...budak ney jaoh beza ngan dak comel atas 2 yewk..
haahahha...
bukan geram sebab comel..
geram sebab nakal...hahaha...
selalu dengki aku!!!
hahhaa..x pew2...budak2...
keh3....



ney lah budak nye...hahaha...
hensem x??x kan..
hahahhaa.....wekkk!!anep jangan marah..
hu3...

sekian dari acan ketot yang suke mengarot..
ngeeeeeeeee...

4 comments:

Unknown said...

comey aa dakkecik tu.dobot. haha

acan ketot said...

hahaha..comel kn...
dobot??apew 2?

anamizu said...

giler debab pp bdak kecik nih!!
geram cik ana nengok!! hik3

recent post : |sape HAQ???|

acan ketot said...

hahaha..geram kn..
mcm nk ggit jew..

Recent Comments