my awesome frendz

December 22, 2010

nabil cute!!

walaweii..
lme da aku tak update blog kesayangan aku ney..
hahaha..windu aku tak??
ngeee..wndu lah..wndulah...hehehe..
da balek u ney..
nak update punye lah payah..
naseb bek adew kawan yang bek...
ngeeee...

nak citer ney..
ari 2 aku adew pegi program kem kepimpinan..
dak2 sekolah rndah...
hu3...aku ngan 3 owg fasi jemputan laen..
hahaha..perasan jew..
kene jage dak2 bwah umor 10 thun..
ngeee...
nseb bek x ramai....
senang lah kitowang nk jage...
hu3....
ney lah adek2 nakal...
x ramai tapi cukop memening kan...heee...
mase program mestilah men game kan...
hahaha...
macam2 kitorang wat modul bantai...
janji dyorang x bosan...
mase ney baling belon air..
takot belon kowt dyorang ney..hahhaa

comel x??comel kan..
adek brasek mereka ney...
kakak 7 thun..nabil 6 thun..
yang paleng aku suke mase ka cni...
sume nye sebab NABIL!!!
hahaha.. dye 6 thun..
pelat...hehe..
care dye cakap sangat comel!!
hu3....aku gelak jew tengok dye..
sebab dye cakap kuat2...
nyaring...hu3....
dye canad comel...
heeee...

sekian....hahaha...

3 comments:

Unknown said...

syok oo bnda2 cmni

acan ketot said...

hu3..
tawu x pew...
penat tapi syok...

Adam said...

comelnye budak tu.

mcm2 kan perangai budak2. ;p

Recent Comments