my awesome frendz

December 4, 2010

kosmetik??whaatt??!!!

tadi nampak adew owg promote kosmetik...
alamak...aku paline lemah bab2 ney..
aiyaaa...amoi santek...
saya x pakai lah kosmetik...
ngeee....
sumber google..pinjam yewk..


kosmetik??apew 2??
yang aku tawu barang make up...
macam compact powder, gincu, maskara..
heee...
aku x pakai...
and x pandai pakai...
hahahha...kalau adew function yang agak memerlukan sedikit kecantek kan..
aku suruh mber2 aku jew yang pakai kan..
hahahha...2 pown lepas kene pakse..
keh3....
tapi aku cume bagi dyorang conteng aku ngan celak jew..
hahaha..2 pown da ckop...
lipstik??no3...dyorg suwoh aku pkai lipgloss..
hahhaa...aku pown ikot lah..
dyorang yang conteng muke aku..he3..
sampai lah ney...
aku x reti cantek2...
hahah...
natural beauty lah konon...
hek3...mak aku pesan...
belajar..nanti keje kene pakai..
aku jawab" tunggu keje lah adek pakai"
hohow....
ampun yew mak.....

7 comments:

Eazy Izzuddin said...

x tau langsung bab2 kosmetik ni
hehe
xD

Layans~
Selamat Ulang Tahun

acan ketot said...

hahaha..
kte same lah eazy...

SyahmiFikri said...

eh2.. i pon taktau kosmetik nie.. hahhaahha

acan ketot said...

hahaha..
kte same lah...
ley wat geng..kah3..

mijieywardie said...

amoi santek.. jual kat saya la kosmetik tu.. bley makan ke??

ahsfantasy24 said...

huhuhu..
owg xreti makeup2 nei,
ari2 kai bdak ngn lipbalm jek, hehe..

acan ketot said...

mijiewardie: hahaha... nti saya kasi tawu e2 amoi...

ahsfantasy: haaha.. same lah..
tpi owg pakai bedak jew..hu3..

Recent Comments