my awesome frendz

December 10, 2010

aku kenyang giler wokk...

ari 2 kami sefamily makan di sebuah restoran..
restoran ini tidak asing lagi buat family kami...
hahahha..
tibe2 mood nak wat karangan mase skolah2 dulu datang...
bek lah..
tanpe m'buang mase lagi..
saye akan ceritakan...apew yang saye makan..
hahaha..
maap kan aku lau aku wat korang lapar..
lapar g m'cekik yew sume...
aku telah memesan jus honeydew..
memandangkan aku pown manes..
kah3..... 

sementare tunggu ordeer...
kitorang melantak bende alah ney..
hahah..otak2...
habes 2 bakol...
byase lah kebulur...ngeee...

ney...adalah favorite aku...
sotong goreng tepong..nyum3...
aku pi mane2 suke order menatng ney..
hahahaha....
1 pinggan ney aku punyer sorang..keh3..

yang ney lak ayam pandan...
sedap woo.. rase dye sweet2 sket..
x kencing manes makan bende ney...
macam koci kan..hehehe....
*sowi da ggit skit..hehehe..

heee...memandang kan aku da citer apew yang aku suke...
hope kowang suke jugak..
keh3...
SAYE SUKE MAKAN!!!

2 comments:

Aretikz said...

Secara jujurnya tatkala entri ini dikomen.. tengah lapar.. ahakz..

BPM : No Id 153 ^_^

Unknown said...

sedapnyer!!!...da lapa nie..wiwuwuwuw

Recent Comments