my awesome frendz

December 11, 2010

ari2 malas suda berakhir!!

bek lah...sekarang mood saye sangat sedey..
korang tawu x kenape???
alaaaaa.....
wat2 tak tawu lah k...
aku nak cerite ney...
hahahahha...


aku sedey...sangat2 sedey sebab cuti aku...
ari ntok aku bermalas-malasan...
suda sampai ke end nye.....
uwwwaaaaaaaaaaaaaa.....
aku nanges comel macam ney lah..haha
aku tak boley da nak golek2 macam kat umah...
da tak boley nk on9 sampai lebam mate kiut ku...hehehe..
da tak boley nak melantak bapak aku masak..
ouhhh...aku benci....


sungguh aku akan merindukan rumah kecik ku ini...
hehehe..
walaupon begitu..
terpakse aku melangkah pergi..
demi segulung ijazah..
yang akan menggembirekan orang tua ku..
eceh...adew macam pejuang x aku??
keh3..

mak kate tak pew..
jgan sedey2...belajar rajen2..
heeee..adew mase mak datang..
wakakkaka...
melebar senyuman aku...hu3...
korang jangan jeles...hahaha...

apew2 pown..
ntok yang tengah cuti..
aku jeles ngan korang!!
hahaha..yang da nek cuti..
aku turut berdukacita..
hehehe..
SELAMAT BERJUANG!!!!

4 comments:

ahsfantasy24 said...

udah2 la tu cuti acan,
hehe slamat kmbali bjuang..!

^^,

Eazy Izzuddin said...

jom2 on9 semula..
xD

layans
Blogshop for on9 shopping kat Lovely De' Fashion

Sudir Suichi said...

selamat berajin rajinan pulak pasni k! hehe

beLLa said...

selamat sme claz ngan aku. kuang3~

Recent Comments