my awesome frendz

June 29, 2011

hoi cantek!! hoi kacak!! senyum lah!!!

salam sume...
dan selamat malam..
uuiiittt..
nak tido da ka??
ngeeeee..
sat lah dulu...
meh lah bce entry aku dulu..
ngeeeeee...

uit3...
korang tawu tak..
kat tempat keje aku ney..
ramai wooo...
minah2 cun...
mamat hensem jangan citer..

opsss..
sori syg..
sye tercuci mate....
dyorang yang nak cucikan mate sye..hahaha..
da2 jangan majok2 kat cni..
later baru kite gusti lengan k..
hahaha..


owait2...
aku kan baru agi kat citu..
nak tak nak..
aku kene lah maneskan muke aku..
yew dak??
agi2 lah aku ney mang da sedia manes..
mane aku tawu aku manes?
dah adew semut itam selalu follow..
hahaha

keje aku pown memerlukan aku senyum..
agipown..senyum kan sedekah..
tak gitu teman2??

tapi adew satu aku tak gemar...
muke da cun...
rambot da smart..
perghh..
bile aku senyum punye lah eklas...
bab eklas TUHAN tawu...
dye bley jeling..
jeling2 kang juling baru tawu..
lau juling cun takpew...hu3...

tak pown dowk wat muke berlagak..
muke control..
bajet aku nak ngorat..
heii...
pegi masuk madagascar lah...
grrr..geram sungguh...
ingat aku murah sangat kew nak ngorat ko??
yang awek plak..
ingat aku nak sangat kew laki ko yg setakat hensem sebab bju..
pirrraaahh!!
bagi baju koyak..
kau pown cabut terus...

marah ney..marah ney..
da tukar jadi colourless..
eceh acan..bajet ko hulk kew??
marah pown macam budak2 tak dapat gule2 jew..
grrrrrrr.... gigit lolipop 2 kang!!
aku kate senyum!!
hehe..

senyum lah yewk..
seiklas ati..
kerana senyuman itu bisa melembut kan ati..
menenang kan jiwa..
mebuang prasangka...
dan menggenbirakan semua...

sekian dari
budak suke sengeh...
ngeeeeeeeeeee..

13 comments:

Scya Lollita said...

senyummmmmmmmmmmmmmmm !

Liyana Zahim said...

Pnuh pasaan mbacenye.. Hahahahah~

muhamad hanif said...

senyum, tak perlu kata apa-apa ;)

a r i l said...

woot woot..senyummmm!

beLLa said...

senyum! tak perlu kata apa apa. ;))

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

haha.senyum senyum :))
mmg kak acan,org bajet kaaaaaannn.....senyum pon mmmahal,pdahal bole je dpat pahala :)

cik kacak said...

senyum tak perlu kata apa2 , yang gambar ke 2 tuu . handsomee - HHI

http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/wanita-jangan-di-bilang-cantik.html

alif haris said...

hobi sy senyum :) hehehe tp jgn senyum tgh berak .. pelik tu

CintaKhadijah said...

senyum...ta perlu kata apa2..:)

teha said...

senyumm jee :)

zureen said...

:)

myhatiku said...

aha..mcmtu rupenya acan marah ye..:D
Lelaki Johor baik?

sleeping_maniac90 said...

hohoho..
jgn jd hulk suda..
nnt muka kaler hijau lalalala

Recent Comments