my awesome frendz

September 4, 2011

raye!!!

assalamualaikum sumee...
ape khabar???
lame giler aku x hupdate blog aku ney...
da bersawang2 da blog aku ney..
maaf yew bobo(name mnje blog)...da benti keje...so da adew mase ntok bobo....

bek lah..bobo pown tak majuk dah...
hu3....memandangkan da raye...so...aku nak citer pasal raye lah..
ngeee..punye lah lame x hupdate blog ney...

da lame x update blog..tibe2 macam clueless nak taip apew.... rase kosong otak ney...
adooiikkk... apew ek nak taip...ermmm.....urkkkk.....

bek lah..tibe2 otak da penuh dengan idea selepas semangkuk kecil calci-yum...
dengan harapan dapat menambahkan ketinggian....hu3...

raye pertame..well.. aku beli baju ney dengan duet kerja aku..
fuiyooo.bangga tak..bangga kan..bangga lah cepat...
opssss...riak2.. sori3.... tak patut aku bangga2...
raye 1st tak balik kampung...
raye kat JB sahaja... tapi tambah sorang... my akak ipar..
next year..insya'allah adew baby kecik lak...heee..suke3!!!!
macam byase lah...
magi syawal..kite mohon maaf....
lebih2 lagi aku sedar yang aku ney anak yang banyak menyusahkan ibu bapa...
syahdu dan sebak kan pagi raye....
bersyukur aku masih punye ibu ayah....
moga syawal ini bermakna ntuk kami sekeluarga...

anak2 memohon keampunan dari ayh ibu
cantek kan my mom...
anak gegurl dye cantek tak?? mak agi cun..kan3...

ney lah my akak ipar..
cute x??
cute kan..kan3..
da 4 bulan.. doakan kami yew....

lastly.....
aku nak ucapkan selamat ari raye pade korang...
si blogger yg bek ati...
mohon maaf kalau adew salah silap.
kowt adew yang tak suke my languange kew..
kan3...
ngeeeee... nak duet rye!!!!!!! 

sekian sahaja dari..
budak sibuk nak duit rayeeee...



4 comments:

beLLa said...

tak sabar nak jumpe acan cun tau! ajar aku mekap tau mek . hihi

acan ketot said...

arghh..
ko perli ak sajew..;

Mohd Izzar said...

hoyeah...selamat hari raya... :D

noornazuha said...

salam syawal....selamat hari raya...hehe

Recent Comments