my awesome frendz

November 25, 2010

my fun time ngan akmal....

sye dengan ini nak mengucapkan jutaan terike kaseh dekat kawan saye...
 nurul akmal...
sebab da bawak saye jalan2 pusing bandar terengganu....
mule2 dye amek aku dekat umah makcik angkat aku..
kat bukit besar...dye dowk bati buruk..
aiyoo..kecian lah ini makcik..sesat mau jempot saye..
sebab tue saye sayang dye...hehehehe...
da sampai dye bawak saye jalan2..
mule2 kitowang pegi pantai batu buruk....
nak mandi sogan..berdua jew..hahaha..so taking picture lah...hahaha....
hahaha...tgok lah kitowang... agak jakun..


disebabkan hujan lepas 2....
kitowang cume mampu berjalan dalam kete sajew...
sedey jugak...
bru rancang nak amaek picture banyak2...
tapi apew kan daye.... Allah lebey berkuase...
kn3....
kitorang jalan2 and pusing sampai kol 8 lebey...
pastu baru blek..heeee...
sonok jalan ngan kawan aku sowang ney...
sebab dye sendiri tak ingat jalan...
hahahahhaa...
ney lah dye akmal...hu3...
thankz bawak aku jalan2!!!
lepas ney.... aku nak suwoh dye bawak aku lagi lah...
hahahah...
sayang Akmal!!!


No comments:

Recent Comments