my awesome frendz

November 28, 2010

broadband 2 aku punye!!

aku adew abang...
bukan sorg..tapi 4....
dan aku anak bongsu...
sapew kate best??!!
seksa tawu....adoooikkkkkk.......
tapi aku sayang dyorang....hehehe.... 

bukan tue yang ak citer sebenar nye..
ney aku nak citer..
kegeraman aku kat abang aku....
hadoiii lah....
aku da lah gler on9...hehehehe...
tapi cume adew 1 jew broadband kat umah...
2 pown ayah punye..hehehe...
kat u aku gi lab jew...tak pown wifi...
yang ney bapak aku punye...


aku agak susah nak update blog sume sebab berebut broadband...
mintak ayah, cam x sampai ati...
sume ayah da bagi....
nak beli sendiri..bulan2 nak bayar pakai apew??
ngeee~~~ 
abang aku lau pakai mau seari suntuk jew dye gune...
kadang2 aku sneaking msok bilik dye..amek broadband 2...hahahaha...
padan muke dye..
lantak apew aku dye ngah chat ngan awek dye kew x...
henpon adew..msj suda....
kih3...aku adek jaat...
lbey kurg lah ney..hahaha...
hahaha..padan muke abang aku..
borrow pic yew....
arghh!!! tak kisah...
janji aku dapat update blog aku ney...
and dapat kawan..
PADAN MUKE!!!
ntok abang aku..heee...

No comments:

Recent Comments