my awesome frendz

January 18, 2011

dinner!!

aloooppp sume!!
hahaha...sye tgah excited..
sebab apew??
sebab tengah tension..kah3..

nk story ney..
ari 2 aku adew dinner..
dinner PGG club..
under CSD...
hahah..mesti korang x tawu kn..
nk tawu bace sampai habes...
taw3...hu3..
tema dinner malam 2 adalah fabulous jubah..
hahaha...aku pown bantai jew lah jubah apew yang aku adew..
janji makan free!!!
kah3...
kah3...bajet cute giler..haha
malam 2 rmai lagi kawan2 aku sebenar nye..tapi x upload jew..
hehehe..tgu len kli yewk..

yang ney setaon lepas..dinner pgg jgak..tema mask..
sekian sahaja dari saye..
x banyak nak citer sebab x brpe best..
kah3....

6 comments:

Asfan Ash said...

kate akhir entry tau pasal pgg apa sume tu
bace sampai abes xtau gak hehehe

Aleen Aiden said...

kamoo yg mane 1?huhuh

acan ketot said...

ARC: hahaha...sje jew...
nk twu kew?
PGG 2 stands for personal group growth
CSD lak couseling department..hee

aleen: agk2 yg mne?haha..yg plen x kiut 2 lah sye..hu3..

Fathiah Hamim said...

wah ada gambar aku! hahaha

cik beLLanan said...

alahai. aku lupa nak citer pasal diner tuh. haha

acan ketot said...

fa: hahaha..mne ley tgal owg bling3...hu3..

bella temok: ko igt apew jew pown..hahaha

Recent Comments