my awesome frendz

June 26, 2015

Bukan pilihan

Assalamualaikum...
Lame menyepi dari dunia blogging...
Rase nak buat comeback.. Haha..
Sebab ape... Sebab rasa nak luah dekat sini.. Takpe kalau tak ade yang baca..

Birthday aku baru2 ni.. Tapi cube teka..
Takde sorang pun family aku ingat.. Yes..
Aku sedih.. Sebab ape.. Aritu birthday abang aku.. Siap wish dekat group whatsapp.. Aku??

Well.. Petang tu baru ayah aku wish..
Memang dah merajuk.. Yelah.. Aku bukan anak kesayangan.. Anak yang jauh yang jarang ade yang tu lah disayang..

Takpe lah.. Aku bukan siapa- siapa..
Malam balik keje.. Baru lah mak wish.. Cakap lupe.. Takpe lah.. Bukan birthday anak kesayangan..

Harini birthday abang aku lagi sorang..
Pagi- pagi sume orang dah wish.. Takpe lah.. Aku tak ade pun semua orang ok..

Takpe.. Aku tawu aku bukan pilihan..

1 comment:

NARDtheNERD said...

olololo... happy birthdayy :)

Recent Comments